Päivän WIP on Norjasta ostamani malli Bergenin Bryggen (linkki on kuvaan oikeasti sieltä Bryggeniltä ei suinkaan siitä miltä työ tulee näyttämään). Tämä oli ihan pakko aloittaa nyt, että saan hauskimman lomamatkani muistoksi jonkin taulun seinälle. Kiitos matkaseuralle =) ! Q-snapsien ympärille laitoin ILCS-ryhmän salaisen ystävän lähettämät q-snaps huggersit. Näitä huggerseja valmistaa Kim ja niiden tehtävä on suojella pisteltävää kangasta likaantumiselta. Ja vielä yksi kuva saksikoristeesta, jonka sain samaiselta SS:ltä tänään. =) Mitenkäs nuo lahjat ovatkin noin vihreitä =) =)

Today's WIP is a kit that I bought from Norway. It's a design from Bergen's Bryggen ( the link shows you a photo of the real Bryggen not the finished project). I had to start this cause I wanted to get a memory of the most wonderful holiday trip. Thank you to my travelling companion =) ! Around the q-snaps I have the q-snaps huggers made by Kim sent to my by the SS from ILCS. And the other pic is the scissor fob that I received from the same SS =). Really pretty and a wonderful color choices in both gifts =) =).

1042906.jpg

1042905.jpg