Miten olenkin näin repsahtanut ja aloittanut kaksi projektia =). Ensimmäinen kuva on Amanda Loverseedin Cut thru' rocket -työstä ja toinen on Mill Hillin buttons and beads kitti. Olen yrittänyt kuskata tuota rakettia aina mukana, jos jossain välissä ehtisi sitä pistellä, mutta on se vähän iso mukana kuljetettavaksi. Tuon toisen ongelma on sitten taas ne helmet. Voin kuvitella itseni etsimässä hiekkalaatikolla kaatuneita helmiä =)

 

How have I let myself to start two new projects. The first pic is from Amanda Loverseed's Cut thru' rocket and the other one is Mill Hill's buttons and beads kit. I have tried to take the Cut thru project with me where ever I may go but it is a bit too big project to take with me. The other one is smaller but it has the beads in it. I can imagine myself crawling on the ground searching for the lost beads.

1936926.jpg

1936934.jpg