Pöytäliinat ei oikein innosta, kun se kuvio pitää tehdä kahdesti ja pahimmassa tapauksessa neljästi. Tämä liina oli kyllä siinä mielessä mukava, että se valmistui nopeasti =). Paljon mieluumin pistelisin tauluja, mutta äidillä on se ongelma, että niitä on todella hankala saada tiiliseinään ja tuntuu siltä, että äiti enemmän ilahtuu näistä liinoista. Seuraavaksi kyllä pistelen taulun lahjaksi tuli mitä tuli.

 

Tablecloths are boring to stitch cause the patterns have to be done twice or in the worse case four times. This tablecloth was quite nice to stitch cause it was so quick to stitch. I'd rather be stitching pictures that can be put on the wall but my mom said it's too difficult to hang those (walls are made of bricks). I got a feeling that my mom apreciates more tablecloths but my next gift for her is a picture no matter what.

195439.jpg