Cheryl kysyi mitä aion tehdä tälle kissatyölle. No, 2-vuotias tyttäreni sen halusi, kun näytin vaihtoehtoja, että mitä minä hänelle pistelisin. Toivottavasti ei käy niin kuin kävi nyt 8-vuotiaille pistelemieni tyynyjen kanssa. Olivat ehkä just 2 tai 3, kun kysyin minkä eläimen pistelen tyynyksi. Nyt tämä suoloistakin suloisempi hyljetyyny on vähän liian suloinen ja poika ehdotti, että pikkusisko saisi sen ja pistelisin hänelle uuden. No, tiedä häntä mitä teen - ei oikein innosta se jäykkä kanavatyökangas ja villalangat...

 

Kiitos päivän nauruista Mustikka =). Onneksi nuo pistellyt kissat ovat parempikäytöksisiä kuin aidot.

 

Cheryl asked what I'm going to do with the Cat mint pic. My 2 y.o daughter wanted it when I showed her pics of designs that I could stitch for her. I hope she likes it when she is older too. I stitched pillows for my twins who are now 8. Other of them would like to give his pillow to little sister cause he thinks that the cute seal is a bit too cute for him now. He said that I could stitch him a new pillow then... =)

Mustikka assumed that if the cat would have been real it woul have smashed the cat mints - thanks for todays laughs Mustikka! These stitched cats are behaving better than real ones...