Viikon pistelykysymys kuuluu, kuinka käyttäisin 500 dollaria, jos sellaisen summan saisin törsätä. Jos ihan pistelytarvikkeita pitäisi hankkia, niin varmaan toivelistaani lyhentäisin. Jos ihan mitä vain voisi ostaa, niin ostaisin nojatuolin  - sellaisen äidin ikiomanpaikan, jota kukaan ei saisi töhriä mustikkakäsin, eikä sinne saisi puklata eikä kaataa kaakaota.

 

Slainen ristipistoystäväkin muisti. Alku viikosta tuli jo paketti Violariumista ja se sisälsi kaksi tokkaa aivan ihanaa käsinvärjättyä lankaa ja pätkän pellavanauhaa. Tänään postilaatikosta löytyi ihana kortti, jossa toivotettiin läjäpäin terveisiä =) Kiitos. Ihania lahjoja, olet löytänyt ja aurinko paistaa niin, että rappusilla voi jo pistellä!

Today's SBQ was suggested Danielle (http://scopist.blogspot.com/) and is:

If you had $500 to spend on stitching-related items, what would you buy?

I would make my wishlist shorter. Or if I could spend it into the chair which would be only mine. No one else could come to say that would you please move I wan't to sit there and no one would be allowed to spoil it with blueberryhands or pouring cocoa or vomiting into it. =)

My secret exchange partner from Finnish cross-stich exchange remembered me with the following parcel. I got hand-dyed thread and piece of linen. My partner did some shopping at Violarium. I also got a nice card which reminded me of bright sunny days that are perfect for stitching. Actually the sun has been shining so much that I even stitched outside today for the first time this year.

452933.jpg