Ensiksi tiedote SRPY:lle, että kyllä kuoressa oli kortti - anteeksi viivästynyt vastaus...

Tällaisen pupun pistelin pika pikaa. Kiitos Tinna kitistä =).

I stitched this Easter bunny fast so I could hang it already for this Easter. Thank you Tinna for the kit =)

497027.jpg

Ja seuraavaksi horro-kuvaa näystä, jonka kohtasin tänä aamuna. Joku lapsista (epäilyksen kohteena lähinnä tuo neiti 2 v) on eilen illalla harjoitellut saksimista. Onneksi ei ihan pientä silppua tullut  (toisin kuin isonveljen käsittelyssä kerran) ja pari lankaa viekä roikkuu lankakortissakin, mutta onhan tässä setvimistä - huoh. Ja luojankiitos keskeneräinen työ ei rei'ittynyt.

And next picture is pure horror  that I  saw this morning. One of my kids (under suspection is the 2 year old) had pracitced with my scissors. Luckily she didn't cut the threads in inch pieces like her big brother did once and few threads even stayed in thread card. I have plenty of work to sort these threads again. Thank God she didn't get her hands into the stitched piece.

497036.jpg