Tällä kertaa kysymyksen on laatinut Heather ja se kuuluu näin:

Kuinka päätät missä blogissa käyt säännöllisesti? Etsitkö jotain tiettyä blogeista? Mitä toivot olevan enemmän ja mitä vähemmän? Onko oma blogisi hyvä esimerkki blogista, jota haluaisit lukea?

Luen lähes ainoastaan ristipistoja sisältäviä blogeja. Tykkään katsella kuvia tekeillä olevista töistä ja ostoksista - näin löytyy mm. uusia mielenkiintoisia suunnittelijoita ja malleja. Ja se kuinka ristipistotöistä on loihdittu mitä upeimpia luomuksia kiinostaa myös. Oma blogini ei ole mikään ihanne blogini. Päivitän blogiani vähän turhan harvoin ja voisihan tässä enemmänkin turista tästä harrastuksesta, mutta tällä hetkellä ei aika anna myöten tehdä niin. Muutoksena toivoisin sitä, että voisin kommentoida kaikkien blogeihin. Harmittaa, kun odotan kommenttilootan latautumista (kestää tooosi kauan) ja sitten ei olekaan mahdollista kommentoida (blogin kommentointi sallittu vain bloggerin käyttäjille tms.).

 

Today’s SBQ was suggested by Heather and is:

How do you decide which stitching blogs are worth repeat and/or regular viewings? Are there certain things you look for in particular? Are there things you wish there were more of? Less of? Is your blog a good example of what you like to read?

 

I read mostly blogs that has cross-stitching in them. I like to see photos of WIP's and stash. I have found many new designers and designs by seeing what others have bought or got in exchange. My wishlist is expanding rapidly =). I also like to see wonderful finishings - maybe I dare to try something new too one day. My blog ain't perfect at all. I wish I would be able to update my blog more and write longer stories but at the moment I don't have enough hours in my day to do so. The thing that I would change would be that everyone would be able to leave a comment. Often I wait really long (our modem is slooow) the comment box to appear only to notice that only bloggers (or whatever) are able to leave a comment.