Tänään tuli aivan ihana yllätys postissa. Olin voittanut Quick & Easy Stitch& Craft -lehden arvonnassa tällaisen pläjäyksen ihania tarvikkeita korttiaskarteluun. Paketissa oli Papermania:n tuotteita seuraavasti

- "citrus" papereita

-  tarratimantteja (kulta, hopea)

- metallimuotoja (harmi, että laatikko oli rikki - ei voi käyttää enää säilytykseen)

- kukkatarroja

-raaputuskuvia aakkoset ja onnittelutekstejä

- mulperipaperia

- nauhakokoelma

- käsintehtyä paperia

- helmiä ja paljetteja

- timamtin ja kukanmuotoisia kimallekoristeita

- lankatekstit thanks, friends ja love

Tämä päivä on lasten kanssa ihan vaan ihasteltu näitä palkintoja =). Mies ei jostain syystä ollut ihan yhtä innostunut kuin me muut =).

 

Today I found a wonderful package from my mailbox. I won in a competiton from Quick & Easy Stitch&Craft magazine. The package included followin papermania products

- wire words thanks, friends, love

- embellishment bead set

- ribbon collection

- gem stones

- handmade paper pack

- rub-on transfers

- mulberry paper pack

- dome stickers

- metal shapes (unfortunately the box is broken so I can't use it in the future after it is empty)

- adhesive stones

- citrus designer papers

 

Today we have only been admireing all prizes with the kids (DH wasn't so thrilled as the rest of us LOL) - I have never seen anything like this. I can't wait to try these to my cards!

595071.jpg