Käsityöaakkoset odottaa uusia malleja... Tämä on ensimmäinen työni, joka sisältää enemmänkin helmiä.

The Cross Stitchers alphabet is waitin for new charts... This is my first project where I have used more than few beads.

1045120.jpg

Cut thru' pirateship on yläkerran käsityönä.

The Cut thru' pirateship is my "upstairs cross-stitch project"

1045126.jpg

Tästä tulee jättisuuri ja epäilen saanko koskaan valmiiksi. Ensin ajattelin valmistumisaikatauluksi noin viittä vuotta, mutta en kyllä tätä vauhtia saa sitä valmiiksi kymmenessäkään vuodessa. Tätä en ole pistellyt aikoihin. Tämä on myös yksi salaisia projekteja, mutta eipä tästäkään saa vielä mitään selkoa mitä tästä lopulta tulee.

 

This is the huge project which I doubt I'll never finish. First I calculated that I finish it in 5 years but with this speed it takes more likely 10. I haven't stitched this for ages. This is one of the secret projects as well but I dare to show it now cause this doesn't look much anything right now.

1045135.jpg

Tämä piti pistellä joululahjaksi jo pari joulua sitten.

This I planned to stitch for a Christmas present couple of years ago.

1045122.jpg

Ja sitten pitää tehdä syntymäpäiväkortti ja parit joulukortit vielä ennen joulua.

And then there is one birthdaycard and couple of Christmas cards that I have to stitch before Christmas.