Olin viime perjantain ja lauantain OUPSin vieraana. Lauantaina vaihdettiin sydänvaihto ja tässä kuva saamastani pistelystä. Tuo seinävaate on kyllä aivan ihana. Kiitos Anne! Paketissa oli kaikkea muutakin kivaa, joista en nyt tähän hätään ehtinyt kuvaa ottamaan. Olen varma, että kaikki paketin sisältö tulee esille tänne muodossa tai toisessa, paitsi ne suklaamakeiset, jotka ovat jo tuhoutuneet.

 

I was in a cross-stitch meeting organised by OUPS. On Saturday we exchanged the heart exchange and here is a picture of the wallhanging that I got. It is gorgeous. Thank you Anne! There was all kinds of wonderful gifts in the package but I didn't took pictures of them. I'm sure you'll going to see those gifts in my blog later (except the candies lol).

 

1734497.jpg

Minä sain parikseni Jaanan ja tässäpä kuva pistelemästäni saksikotelosta.

 

I got Jaana as my partner and here is the picture of the scissor case I stitched for her.

1734504.jpg1734499.jpg

Tapaamisessa pistelin tätä mäyrätyötä.

At the meeting I stitched this badger design.

1734494.jpg

Ja kotimatkalla valmistui autossa tämä pieni karhuherra.

And on the way back home I finished this little Paddington Bear.

1734506.jpg