On tuo sininen pellava aika hankalaa pisteltävää. Tässä työssä ärsyttää myös se, että kangas oli leikattu vinoon ja ylimääräistä kangasta jäi vähimmillään noin 3 cm. Laitoinkin palautetta DMC:lle, mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan. Joskus Anchorille laitoin postia, kun pakkauksen mukana tullut neula oli niin isoa kaliiberia, että kankaaseen jäi selvät reiät. Vastaus tuli muistaakseni ihan parin päivän sisällä ja pakkauksen myyneestä Kirjokkaasta sain sopivamman neulan tosi nopeasti. Kyllähän noita neuloja tietysti on, mutta ihan periaatteesta ilmoitin myös valmistajalle ja koska nuo kirjontapakkaukset ovat niin kalliit oletan, että ne olisivat ihan tip top. Tässä tapauksessa pisteeni menevät Kirjokkaalle ja Anchorille. Olettekos te olleet tyytyväisiä ostoksiinne?

 

That blue linen is quite difficult to stitch. In this project it irritates me that the fabric wasn't cut straight and there is only 3 centimeter extra on the right top corner. I did mail to DMC but they didn't bother to answear. I did inform Ancor years ago when their Premier kit had too big needle. The needle left holes into the fabric. I got an answear within few days and I got a new needle from the company that sold the kit straight away. Of course I had needles but cause those kits costs so much I assume that those are perfect and in principle I wanted to inform the manufacturer too that I wasn't happy. In this case my points goes to the Kirjokas and Anchor. Have you been satisfied into your purchases?